2014. április 26., szombat

Liebster Award

Még hét elején kaptam a díjat Craiglockhart blog szerkesztőjétől a díjat, amiért ezúton is köszönetet mondok.

Szabályok:
- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!
- A feladónak nem küldheted vissza :P
 
Én azt hiszem annyit csalok, hogy 11 embert nem választok ki, mert ahogy néztem, már igencsak körbeért minden ismerősömnél a díj :).
 
Nos lássuk: 11 dolog magamról.
 
1. Japán nyelvet tanulok. Általában eme közlés után döbbent csend szokott támadni :D
2. Imádom az édességet, minden mennyiségben, még akkor is ha ez nem látszik meg rajtam. (Ismerőseim legnagyobb fájdalmára.)
3. Csak türelmes emberek kísérjenek állatkertbe, vagy vadasparkba, mert minden állat előtt leragadok, és kb. felét szívem szerint haza is cipelném.
4. Hiába a 24 év, még mindig imádok meséket nézni. 
5. Kávé az első gondolatom reggel, anélkül esélytelen hogy ép ésszel bármibe is belekezdjek.
6. Szeretek nagyon precíz lenni, ezért utálom, ha mégis hibázok, hiába emberi dolog.
7. Imádom a bolyhos dolgokat. 
8. Szeretem az esőt (de csak azt a majdnem meleg, finoman szemerkélő típust).
9. Ismerőseim szerint birkatürelmem van...ebben én azért nem lennék olyan biztos :D.
10. Növénybiológus szakirányon vagyok jelenleg, de nem, ez nem jelenti azt, hogy minden növényt kapásból felismerek.
11. Szeretek dúdolgatni, csak úgy magamban, bár erről a macskámnak meg van a saját véleménye.
 
Válaszaim:

Kérdéseim:
1. Van kedvenc booktubered?
Nincs, időnként megnézem őket, de kifejezetten kedvenc nem lett még egyik sem.
 
2. Melyik könyves világba csöppennél bele szívesen?
Hm, nagyon jó kérdés. Biztosan megnézném magamnak a Harry Potter könyvek világát, mert a varázslat és a különféle lények együtt igen nagy vonzerőt jelentenének nekem. És mert gyerekkorom egyik kedvenc sorozata volt.
 
3. Van valamilyen rendszered, ami alapján sorba rakod a könyveidet a polcodon?
Jelenleg csak méret alapján vannak bepakolva. Mindig tervezem, hogy majd kiadók alapján fogom őket rendszerezni, de még nem volt hozzá elég időm és lelkierőm.
 
4. Szereted a sört?
Ambivalens a kapcsolatom vele. Alapvetően nem vagyok oda az alkoholokért, de időnként (és főleg barátom adagjából) kortyolgatok. 
 
5. Hol laknál legszívesebben?
Egyértelműen valami mediterrán helyen, ugyanis nagyon rosszul tűröm a hideget. :D
6. Mi a kedvenc tulajdonságod önmagadban?
A humorom. Ha már nincs semmi más, ez akkor is ott van, hogy ne hagyjam magam meg teljesen a gondoknak.
7. Mit nézel meg legelőször másokon?
A szemeket. Egyrészt mert az a lélek tükre ugyebár. Másrészt pedig imádom a világos szemszíneket, és önkéntlenül is keresem az ilyet.
8. Milyen mesebeli lényt tartanál szívesen otthon (pl. sárkány, házimanó stb.)?
Mindenből egyet :D. De ha csak egy dolgot lehetne választani, akkor talán sárkányt. Erős, okos, és még repülhetnék is vele. Na meg betörő legyen a talpán, aki besurran mellette a lakásba.
9. Szerinted elég időt töltesz olvasással?
Nem egészen, de az egyetemi hajrá és labor mellett a maximális időt töltöm vele.
10. Érezted már úgy olvasás közben, mintha az adott szereplőt rólad mintázták volna?
Néha. És a legtöbbször nem kedveltem őket.
11. Mire vágysz most a világon a legjobban?
Húha, jelenleg több dologra is. De talán az ez első, hogy az egyetem hátralévő részét elvégezzem és utána felvegyenek PhD-ra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése