2017. október 8., vasárnap

Szegény kisfiú

M. J. Arlidge: Szegény kisfiú

3/5

"A város sötét zugaiban mozgalmas éjszakai élet zajlik, ahol az emberek szabadjára ereszthetik vágyaikat, átlépve a határt munka és játék, élvezet és fájdalom között. De most betörnek e menedékbe. Lecsap egy gyilkos. Meghal egy ember.
Abban a világban, ahol kötelező az álca és a diszkréció, a leleplezés tönkretehet egy életet. Senki sem akar előállni azzal, hogy mit látott vagy mit tud – és ez a nyomozást vezető Helen Grace-re is érvényes.
Helen ismerte az áldozatot. És az áldozat is ismerte őt – jobban, mint bárki más. És amikor a gyilkos újra lecsap, Helennek döntenie kell, hány határt kész átlépni, hogy elkapja a sorozatgyilkost."


  Nagyon vártam ezt a kötetet, és amikor megláttam a bolt polcán, rögtön szerelmes lettem a borítójába is. Nem volt számomra kétséges, hogy ez is tetszeni fog, ahogyan az összes eddigi része a sorozatnak. Nos, egy kicsit csalódtam...

  Pedig ha jobban belegondolok, nem tudok mit felhozni ellene. Helen és a csapata továbbra is jól megrajzolt alakok, hibákkal, vágyakkal. Vagyis emberiek, amit én mindig nagyra értékelek, mert szükség van hősökre, de nem árt, ha néha hozzánk hasonló halandókról is olvashatunk.

  A cselekmény is nagyon pörgős, és fordulatos. Ráadásul kifejezetten izgalmas, hiszen elég hamar feltűnhet az olvasónak, hogy itt bizony mi is lehet az az összekötőkapocs. Innentől pedig már nagyon sok kérdés felmerülhet bennünk...
Ráadásul a válaszokat ugyan megkapjuk, de egy olyan függővéggel, hogy az állunkat kell a földről felkaparni.

  Mindezek ellenére sem tudtam igazán jól haladni a történettel. Olyan nehezen és kínkeservvel haladtam vele, hogy tényleg elgondolkoztam azon, félbehagyom. Aztán persze végig rágtam magam rajta. De lehet, hogy egy ideig hanyagolom a sorozatgyilkosokat. Mert a végére már minden, ami alapvetően tetszeni szokott, most idegesített. De talán csak az volt a baj, hogy sejtettem, mi felé halad a történet. És hát lássuk be, ki szereti, ha valaki akit kedvel, ilyen helyzetbe kerül?

  Ettől függetlenül, hogy nekem most nem talált be a történet, úgy gondolom, a sorozat kedvelői nyugodtan vegyék a kezükbe. Mert a minőség nem lett rosszabb. És lehet agyalni, ki miért, és ebből aztán mi lesz? :D Még én is kíváncsi vagyok arra, innen hogy fog továbblépni az író.

Kiadó: Gabo
Oldalak száma: 352

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése