2019. szeptember 9., hétfő

Szerelmes pillanatok

Catana Chetwynd: Szerelmes pillanatok

5/5

"Ami spontán, alkalmi firkálgatásnak indult, az igazi szenzációvá vált, amikor a barátja felrakta Catana Chetwynd rajzait az internetre. Most a Catana Comics képregényei olvasók millióit érintik meg édes humorukkal, amivel könnyű azonosulni. A Szerelmes pillanatok pontosan az, amire a címe utal: egy kapcsolat legjobb pillanatai."

Már egy ideje lelkes követője vagyok Catana-nak. Nem is tudom, mikor találkoztam először a rajzaival, de mindig örömmel tölt el amikor egy új szösszenetet olvashatok.
Azt azért el kell mondanom, gondolkodtam egy ideig, hogy magát a könyvet beszerezzem-e, de aztán úgy döntöttem igenis kell nekem a polcra is. Így bármikor levehetem és olvasgathatom a kedvenc részeimet :D.


Tulajdonképpen életképeket kapunk egy pár mindennapjairól. Ezek mi is lehetnénk a saját barátunkkal/barátnőnkkel, mert biztos vagyok abban, hogy talál az olvasó olyan részt ahol felnevet: "Ez pont így van!" Mintha magunkat láttam volna bizonyos kockákon vissza köszönni. Ez egyszerre vicces, megnyugtató és jó érzés. Mert azért valljuk be, időnként elgondolkodunk azon, vajon mennyire is normális ezt/azt csinálni?
Hát ezek szerint nem csak mi csináljuk :D, hanem mások is.

Igazából csak egy bajom van a könyvvel, hogy olyan gyorsan végez vele az ember. Ettől függetlenül sem bántam meg egy pillanatra sem a vásárlását. Mert elég csak felcsapnom egyes részeknél, és nem csak a rajzokat látom, hanem ezzel párhuzamosan a saját emlékeim is felidéződnek. És kicsit máris könnyebb kivárni a következő alkalmat, amikor ismét együtt kuckózhatok a párommal.

Ha még nem találkoztál Catana munkásságával, akkor itt az idő. :) Fedezd fel, te mennyi olyan epizódot találsz benne, ami rád/rátok is igaz.
Ha már ismered, akkor meg azért :D. Kell a polcra is.

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 160

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése