2011. február 28., hétfő

Halhatatlanok...

Alyson Noel: Evermore
3/5

Gondolom nem csak én tapasztalom azt, hogy megnőtt a természetfelettiről szóló könyvek száma a polcokon. Ami nem feltétlenül rossz, én például nagyon szeretem a sci-fi, fantasy, stb témájú történeteket, annak ellenére hogy egyesek szerint ebből már ki kellett volna nőnöm. Mivel nem sikerült, kiélvezem :)
De egyetlen, aprócska bibi van. Ahogy sorban veszem le a polcról a könyveket a következő "ez biztos bestsellerré teszi a könyvem" alapokat találom: - tini főszereplők, ami végül is logikus, hiszen elsősorban ők a célközönségek
- vérfarkas, vámpír vagy egyéb más képességgel bíró hihetetlen álompasi, aki a szürke hősnőnkre veti szemeit
Csak egy kis változtatást, ennyi amit kérek! Ez a könyv ennek az óhajnak megfelelni látszott. Vámpírok sehol (bár igaz, hogy a hősnőben ez felmerül), vérfarkasok sincsenek. Van helyette egy lány, aki hallja a mások gondolatait, és látja az emberek auráját.
Alakul a dolog, gondoltam, és lelkesen belevágtam. Aztán kevésbé lelkesen folytattam. Valahogy nem sikerült a történetnek megfognia. Nem tudom mi lehetett a gond, talán az idegesítő szellem hugica, vagy Ever viselkedése, aki hol egy dolog miatt nyafogott, hogy a következő pillanatban az ellenkezője miatt hallathasson sirámokat...de azért adok egy esélyt a második résznek is. Ki tudja?

Kiadó:Könyvmolyképző
Oldalak száma: 302

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése