2016. február 14., vasárnap

Szülinap és nyereményjáték


Pénteken kellett arra ráébrednem, hogy már 5 éve gépelem a gondolataimat, könyves élményeimet az internet eme zugába. Ami kezdetben inkább csak magam és szűkebb baráti köröm szórakoztatására indult, a végére valami egészen mássá nőtte ki magát.

Nem mondom, hogy néha nem éreztem úgy, hogy nincs miről írnom, és amúgyis minek csinálom én ezt. De nagyon sok kellemes pillanat kapcsolódik ehhez az oldalhoz, úgyhogy ennél többre nem is vágyom. Persze a munka mellett olvasni, és ezzel párhuzamosan blogolni is kevesebb idő jut, de igyekszem igyekszem.

Viszont, hogy az örömet, hogy már 5 teljes éve itt vagyok, és olvastok, én pedig írhatok, meg kell ünnepelni valamivel.
Arra gondoltam, hogy egy nyereményjáték az tökéletesen meg is felelne erre.
A két könyv, amit meg lehet nyerni, már persze ha lesz rá érdeklődő:


A játék február 16-tól február 29-ig fog tartani.

1 megjegyzés: