2016. december 18., vasárnap

Legendás állatok

Göthe Salmander: Legendás állatok és megfigyelésük

4/5

Igen, én is rákészültem a filmre, s bár tudtam, hogy nem ebből a könyvből írták meg a forgatókönyvet, azért átfutottam rajta. Arra azért fel kell készülni, hogy tényleg nagyon gyorsan halad vele az ember lánya.

Szerintem egy óra alatt el is olvastam, szóval nem vesz el sok időt az életünkből. Ennek ellenére kicsit keserédes a dolog, mert arra jó, hogy felvillantsa azt a világot, melybe évekig nagy örömmel tértem vissza, viszont mire belerázódhattam volna, már vége is lett.

Tényleg egy kis lexikont kapunk, amibe a különféle állatok igen röviden le vannak írva, hogy néznek ki, milyen képességeik vannak, és mennyire lehetnek veszélyesek a mágusokra vagy éppen a muglikra.
Időnként persze felbukkannak Harry és Ron hozzáfűzései is :D, ami emlékeztet arra, hogy régen mi is csináltuk ezt a tankönyveinkkel. Aztán mire észbe kapnánk, már vége is az egésznek.






Nem mondom, hogy nem érdemes elolvasni, de senki ne várja azt, amit a filmben láttunk.

Kiadó: Animus
Oldalak száma: 80

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése