2011. március 6., vasárnap

Molyok

Ez kivételesen nem könyvről fog szólni, de nem kell aggódni, azért ide tartozó bejegyzés lesz.
Megtartottuk az első, és remélhetőleg nem az utolsó molytalálkozót városunkban! Már egy ideje tartott a szervezkedés, hogy mindent összetudjunk hozni, és végül sikerült. :) Szombat délutánt olyan emberek társaságában tölthettem, akiket eddig ugyan csak a neten keresztül ismertem, de mégis nagyon jól éreztem magam velük. Hetem fénypontja volt ez a találka. És hogy kik voltak, akik bearanyozták ezt a napot?
Nita_Könyvgalaxis, aki egyáltalán megadta nekem a kezdő lökést ehhez a bloghoz, és aki amúgyis gyakran tartja bennem a lelket (amiért ezer hála!). És ráadásul csak ezért utazott el hozzánk, hogy ezen a programon részt vehessen. Molyszágjárásához kitartást kívánok:).
Hime, aki szintén másik városból jött hozzánk, és remélem jól érezte ő is magát.
robertjordan, aki már bemutatkozásával megalapozta a hangulatot, és beszerezte nekünk a klub kabaláját, Özsébet:), illetve egy hagyományt alapozott meg a könyv felajánlásával.
Frank_Tyrell, akire már nagyon kíváncsi voltam. Kicsit csöndes volt, (talán megfélemlítette a sok lány?), de remélem legközelebb ha jön, akkor már ő is bekapcsolódik a beszélgetésekbe. Majd mosolylány megvédi, ha kell :D. És amúgyis, telepatikus kapcsolaton még dolgozom, szóval ha bármire is kíváncsi az egyetemi élettel kapcsolatban, muszáj lesz kérdeznie.
le_miserable és Mai: örülök, hogy titeket is megismertelek, és remélem ti is jól éreztétek magatokat közöttünk.
mosolylány: Téged már ismertelek, de azért nagyon örültem, hogy te is jöttél, meg egyáltalán elindítottad ezt az ötletet, amit megszerveztünk.
Volt forrócsokizás, beszélgetés szinte mindenről és mindenkiről, alapítólevél írás, könyvtár látogatás (ahol is Nita újra eszembe idézte, mennyire szeretem azt a helyet, csak időhiányom van...), Malomjárás, búcsúzkodás, fényképezés...szóval jó volt, szép volt. Remélem még sok ilyennek leszek a részese. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése