2013. november 1., péntek

Játék

A Maxim Könyvkiadónak hála kisorsolhatok köztetek, kedves olvasók egy darab Elakadó lélegzet című könyvet, amit korábban értékeltem. A részvételhez nem kell mást tenni, mint:
1. Feliratkozni a a blogra követőnek (És az adott nevet megadni a levélben, amiben a válaszokat is küldöd)
2. Megírni nekem a tigrisszem18ster@gmail.com címre azt, hogy a regény milyen válogatás tagja, illetve mi a másik nagy válogatás neve? És hány új könyvet jelentetett/jelentet meg a kiadó az őszi-téli időszakban?
Ehhez egy kis segítséget is adok: Innen puskázhattok ;)
A játék mától november 15-én éjfélig tart, sorsolás pedig 16-án. A nyertest email-ben is értesítem, de itt is kirakom majd.

Sok szerencsét mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. szia! én azt szeretném kérdezni, hogy ezt a nyereménykönyvet a kiadó ajánlotta fel neked? ez hogy működik? hogy kaphat valaki ingyen példányt a könyvből, amit kisorsolhat? üdv: heni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, a kiadó ajánlotta fel a könyvet olvasásra, illetve azt kérték, hogy sorsoljam is ki egy játék keretein belül.
      Engem maga a kiadó keresett meg, hogy az új megjelenések miatt felajánlanának egy könyvet, amit elolvashatok, illetve ki is kellene soroslni, ha lehet.

      Törlés
  2. És a kiadó csak úgy ad ingyen egy példányt a könyvéből? Vagy hogy megy ez pontosan? Egy kicsit részletesebben kifejtenéd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ebben az esetben a Maxim kiadó felajánlotta, hogy lenne lehetőség a frissen megjelent könyvek közül olvasni egyet, amit aztán egy játék keretein belül ki is kellene sorsolni, és igen, ez egy ingyen példány. Költsönösen előnyös megoldás ez a kiadó és a blog között, mi olvashatunk egy könyvet, és a játék során másnak is örömet okozhatunk vele, a kiadó, és persze az adott könyv pedig reklámozva van.

      Törlés