2013. február 12., kedd

Szülinap és játék

Oké, el sem hiszem, hogy 2 évvel ezelőtt, február 12-én kezdtem el, nem kevés aggódással blogot írni. El sem tudtam képzelni, hogy lesz rajtam kívül bárki is aki olvasni fogja az oldalt, és az agymenéseimet. De mégis csak vannak ilyen bátor emberek :D. Köszönet nekik. Ezért, hogy ez a nap ne csak nekem legyen öröm, úgy gondoltam hogy legyen egy kis ajándék nektek is.



Emma Donoughe: A szoba című könyvét fogja egy szerencsés ember megkapni. Ehhez nem kell mást tenni, mint a bejegyzésnél hozzászólás formában leírni hogy miért lennétek kíváncsiak erre a könyvre. Mától kezdve egészen 19-e éjfélig lehet ezt megtenni. 20-án pedig közzéteszem a kisorsolt szerencsés nevét. Ha valamit még szívesen látnátok a blogban, nyugodtan le lehet írni, akár a hozzászólásban, akár email-ben: tigrisszem18ster@gmail.com címre.

35 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen típusú könyveket. A mély érzéseket amik bennem is megmozdítanak valamit. És ez a könyv biztos vagyok benne hogy elérné azt a hatást.Ezért lennék rá nagyon kíváncsi. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, már nagyon-nagyon régóta kívánságlistás nálam ez a könyv, valamiért a megrázó történetek a gyengéim. Más emberi sorsokon keresztül megtanulom értékelni a saját életemet, azt hiszem talán ezért.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes témát boncol, és kíváncsi vagyok, mert az ajánlója felkeltette az érdeklődésemet, és az anya-fia kapcsolat is jó téma :) Boldog blog szülinapot! :)
    O.

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot. Kívánok még legalább 100-at!
    Hogy én miért szeretném a könyvet?
    Millió oka van.
    Mert szép a borítója.
    Mert könyv fanatikus gyűjtő vagyok.
    Mert nagyon szomorú és érdekes a története.
    Mert egy anya és gyermeke közötti szeretetről szól és én is anya vagyok...

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. hupsz, véletlen az előbb töröltem, no újra...

    Már egy ideje szemezgetek vele. Páran ajánlották már, no meg felkeltette az érdeklődésem a fülszövege. Érdekes téma...

    Boldog blogszülinapot :)

    VálaszTörlés
  7. Egy barátnőm ajánlotta, elmondta, hogy miről szól, és még nem olvastam ilyen könyvet, érdekel, hogy ezt hogy lehet megírni, és hogy jó-e annyira, mint mondják.
    De szerintem mindenki ismeri azt az érzést, amikor elolvas egy fülszöveget, és ettől "megkívánja" a könyvet. Ez is ilyen nekem. :)
    (A szmájli nem a témának szól, természetesen.)
    Gratulálok a szülinaphoz! :)

    VálaszTörlés
  8. Hűű! Nagyon felkeltette az érdeklődésem!
    Már az alapszituáció is érdekesnek tűnik, de főleg amiatt, hogy a gyerek szemén keresztül látjuk az eseményeket.

    VálaszTörlés
  9. A téma miatt érdekel nagyon. Kíváncsi vagyok, hogy milyen világot teremtett az anyuka, és arra is, hogy hogyan ugorja az akadályokat.

    VálaszTörlés
  10. Szia. Már régóta a kívánságlistámon van a Molyon. Jó könyv és jó a sztori. Emellett a borító is csodálatos. Emellett nagyon szeretem a családi könyveket. Boldog szülinapot ! :D

    VálaszTörlés
  11. A megrázó történeteket leíró könyvek mindig is a kedvenceim voltak, mert igazán ezek a könyvek nyitják fel az ember szemét, hogy milyen világban is élünk.

    VálaszTörlés
  12. a Molyon Miamona értékelése olyan meghatározó volt számomra tavaly év végén, hogy az a könyv, amit addig észre sem vettem, hirtelen eszeveszettül mozgatta a fantáziámat, ez pedig A szoba volt, több, mint szívesen olvasnám. ;)

    VálaszTörlés
  13. Nekem borító nem keltette fel az érdeklődésemet, félek az olyan könyvektől, melyek borítóján olyasmi olvasható, mint ennek is, hogy: "2010 legjobb könyve...stb",
    aztán a molyon beleolvastam a fülszövegbe, értékelésekbe, és nyomban megváltozott a véleményem. Nem egy 'lerágott csont' témát boncolgat, és mindezt egy gyerek szemszögéből. Érdekelne:)

    VálaszTörlés
  14. Érdekel, mert nem egy hagyományos témájú könyv, és néha szüksége van az embernek ilyenre :)Először a borító keltette fel az érdeklődésemet, majd kicsit utánaolvastam, és már a témája is tetszett, így egyenes út vezetett a kívánságlistámig :)

    VálaszTörlés
  15. A könyv fülszövege egy érdekes kapcsolatra hívta fel a figyelmemet anya és fia között. Ez a téma tipikus, mégis nagyon kíváncsivá tett, mit tudott kihozni belőle az írónő. :)

    VálaszTörlés
  16. A könyvvel kapcsolatos vélemények keltették fel a kíváncsiságomat, nagyon szeretném elolvasni. Végre itt lenne a jó alkalom, hogy elolvashassam!

    (Pásztor Lászlóné)

    VálaszTörlés
  17. Ismerősök értékeléseit olvastam, azok alapján tettem fel várólistára. Kíváncsi vagyok a kapcsolatra, amiről a könyv szól, már csak (többek között) pszichológiát hallgatóként is. Nagyon örülnék, ha sajátként olvashatnám. :)

    VálaszTörlés
  18. szeretem a drámákat, főleg, ha a történtet egy gyermek szemszögéből mutatja be az író. nagyon felkeltette az érdeklődésemet (:
    p.s.: boldog szülinapot! (:

    VálaszTörlés
  19. Még nem olvastam ilyen jellegű könyvet, úgyhogy szívesen kezdeném A szobával :)
    Amúgy a borítója is tetszik!

    VálaszTörlés
  20. Ami különösen felkeltette az érdeklődésem az a fülszöveg:)
    De nem utolsó sorban a borító is elnyerte a tetszésemet:)

    (Csizmadia Kinga)

    VálaszTörlés
  21. Először is boldog születésnapot! :)
    Bizony az én érdeklődésemet is felkeltette a könyv, először is a borítója, bár érdekes módon egyáltalán nem vagyok az az ember, aki borító alapján választ egy könyvet. Mindenesetre megakadt rajt a szemem... szerintem maga a könyv is érdekes témát boncolgat, kíváncsi vagyok, hogy mi lehet a végkifejlete ennek a bizonyos szobának, amin kívül egy hatalmas és csodálatos világ várna Jack-re... nagyon érdekel, így vagy úgy, egyszer feltétlen elolvasom!! :)
    Alexa

    VálaszTörlés
  22. a leírás, a sok díjazás, a kritika mind arra utal, hogy ez bizony egy igazán jó könyvnek ígérkezik. :)

    VálaszTörlés
  23. Rettenetesen kíváncsivá tett a fülszöveg, mivel nekem is vannak hasonló korú gyermekeim, érdekel mi történt a kisfiúval és édesanyjával. A történet lebilincselőnek tűnik, ahogy magamat ismerem egy nap alatt elolvasnám.
    Boldog blog születésnapot! :)
    lucky

    VálaszTörlés
  24. Sosem olvastam még ilyen témában könyvet, ezért érdekelne. Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  25. Boldog blogszülinapot! :)
    Megtetszett a fülszöveg és amikor olvastam néhány értékelést biztossá vált, hogy szeretném ezt a könyvet. :)

    VálaszTörlés
  26. Gyermekkoromra emlékeztet, szeretném minél több formában átélni, foglalkozni vele, hogy minél előbb feldolgozzam és tudjak másokon segíteni,

    VálaszTörlés
  27. Hosszú hónapok óta birizgálja a fantáziámat a könyv, nagyon kíváncsi vagyok rá, csak a rengeteg olvasnivaló közt még nem jutott időm/pénzem rá. Még tavaly tavasszal az egyik barátom is nagyon ajánlotta az elolvasását, ha ez végre megtörténne, a blogomban is írnék róla. Ja és még mielőtt elfelejtem: még sok szülinapot a blogodnak, az enyémen is van épp egyébként nyereményjáték, ha gondolod vegyél részt rajta, az én blogom 3 nappal fiatalabb a tiédnél. :) Ja és február 12-én születtem. :D

    VálaszTörlés
  28. Mert egy anya és gyermeke szomorúan boldog életéről szól.

    VálaszTörlés
  29. Egyik barátom keltette fel érdeklődésemet, aki olvasta már ezt a könyvet, s melynek következtében elolvastam a fülszöveget, értékeléseket és kritikákat a műről. Mindezek összessége meggyőzött arról, hogy felkerüljön a kívánságlistámra.

    VálaszTörlés
  30. Bármerre járok, engem ez a könyv követ, figyel. A legváratlanabb helyzetekben bukkanok rá. Ideje lenne elolvasni, hátha ez nem véletlen.

    VálaszTörlés
  31. Többen ajánlották nekem a könyvet és a borító is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  32. Nagyon szeretem a megható, szívszorító történeteket. Anya és gyermek kapcsolatról is szeretek olvasni.

    VálaszTörlés
  33. Szépirodalmi könyv, hozzám meg ezek állnak közel. Szerintem ebben sem csalódnék.

    VálaszTörlés
  34. Már a fülszöveg beindította a fantáziámat, láttam a kuckót a szekrényben, elképzeltem, mit érezhet, gondolhat, amikor jön a "Patás". Egy kisfiú egyszerű lelkének bemutatása, aki valószínűleg úgy gondolja, hogy minden ember úgy él, mint ők. Vagy egyszerűen nem is létezik más, mint ők... Szívbemarkoló történet lehet.

    VálaszTörlés
  35. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés