2015. szeptember 13., vasárnap

Álom trilógia

Időnként kifejezetten valami könnyedebb, lazább történetekre vágyom, amin nem kell sokat agyalni, kikapcsol, de nem idegesít fel a végletekig. Azt hiszem Fable könyvei mellett Nora Roberts könyvei azok, amik rögtön eszembe jutnak, pedig max néhány darabb van meg otthon tőle. Viszont azokat kedvelem, annak ellenére, hogy időnként húzogattam az olvasás közben.




Nora Roberts: Merész Álmok
3,5/5

Oké, nem kell semmit mondani. Igen, én is láttam a borítóját. Mert nekünk is ez a csodás verzió van meg :D. Életemben először gondolkodtam el azon, hogy be kellene csomagolnom valamivel a könyvet :D.

A trilógia a három nő: Laura, Kate és Margo életét mutatja be nekünk. Az első kötetben Margo-val ismerkedhetünk meg, aki a szépségével próbált meg érvényesülni, ám nem minden alakult a tervei szerint, így hazaköltözik.
Nem lett volna semmi gond ezzel a történettel, ha nem akarta volna magát annyira romantikusnak venni. Sokkal kevesebb eltúlzottan nyálas megfogalmazás, és máris 4 csillagot kapott volna.
Mert amúgy a szereplők szerethetőek. Hibáznak, de hibáikkal szembenéznek, és elég erőssek ahhoz, hogy újra lábra álljanak. Persze mindig van a közelben egy dúsgazdag és egyben roppant vonzó férfiú, de Josh és Margo kettőse szerintem kifejezetten jól el lett találva. Szerettem, ahogyan kekeckednek egymással :D.

Csalóka Álmok
3/5

Nem, sajna a borító nem lett jobb ezúttal sem. :D

Kate múltját és jelenét ismerhetjük meg jobban ebben a részben. Tőlem nagyon távol áll a gondolkodásmódja és viselkedése, bár a maximalizmusra törekvés nálam is meg van. Azért remélem ennyire elvakult sose leszek, és talán egy fokkal (vagy többel) de jobban tudom az érzelmeket is irányítani, elfogadni. Byron volt az, akit nagyon szerettem, talán minden lány kicsit ilyen férfiról álmodik. De azt hiszem a valós életben egy hét után szívalakú szeneslapáttal csapkodnám agyon. Mert ha irányítani akarnak azt rosszul tűröm.

 Veszélyes Álmok
4/5

Laura volt a három nő közül az, akit leginkább közellállónak éreztem magamhoz. Épp ezért neki szurkoltam a leginkább, hogy sikerüljön megtalálni a boldogságát. Neki is és a lányainak is.
Csodáltam, hogy képes helyt állni mint anya, mint dolgozó nő, mint barátnő, mindezt úgy, hogy közben a saját problémáival is kűzdött. Mégis, egészen jól kézben tartotta a dolgokat.
Michael mellett pedig az előnyére változott, kicsit elengedte magát, amit igencsak megérdemelt már.
Persze a valóságban nem biztos, hogy kifizetődő, ha egy rossz fiúval kezdünk ki, de álmodozni ilyenről még lehet :D.

Összességében nem rossz ez a trilógia, minden hibájával együtt is szórakoztatott, kikapcsolt. Könnyed, nyári olvasmány, amivel gyorsan lehet haladni, de nem hiszem, hogy mély nyomot hagy bennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése