2011. április 5., kedd

Férj és a szerelme(i)

Bridget Asher: A férjem szeretői
4/5

Adott egy házasság, amiről azt hiszed boldog és kiegyensúlyozott. Aztán rádöbbensz, hogy a férjed szeretőt tart...sőt nem is egyet. A világod felborul, már nem tudod miben bízz. És ekkor kapod a hírt, hogy férfi haldoklik.
Ez az alaptörténet. Lucy visszamegy ápolni a férjét, és részben bosszúból, részben kíváncsiságból odahívja a volt "kedveseit" is.
Nem egy világmegváltó könyv, de szórakozásra, kikapcsolódásra megfelel. Hol mosolyogtam rajta, hol szomorkodtam felette, néha pedig megpróbáltam elképzelni én mit tennék egy ilyen helyzetben. De ennél többet nem adott, bár nem is vártam tőle. Nem fogok rajta még napok tépelődni. Ám ha valaki egy kis nyugis kikapcsolódásra vágyik, esetleg érdekli ez a téma, akkor ajánlom neki. Egyszeri olvasásra tökéletes.

Kiadó: Kelly Kiadó
Oldalak száma: 304

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése