2015. március 15., vasárnap

Scarlet

Marissa Meyer: Scarlet - Piroska és az Ordas Rend katonái

4/5

Jó nagy kihagyás után fogtam végre a kezembe a folytatást, úgyhogy az elején eltartott egy ideig, míg visszarázódtam ebbe a világba.

Ebben a könyvben két szálon fut a történet, egyrészt Scarlet életét követjük nyomon, aki az eltűnt nagymamáját keresi nagy erőkkel.
Másik esetben pedig Cinder szökik meg a börtönből Thorne társaságában. Persze egy ponton ez a két szál összefonódik.

Ami furcsa volt, hogy ebben az esetben valahogy Scarlet alakja sokkal közelebb került hozzám, Farkassal együtt, mint Cinder-ék csapata. Mondjuk nem is jutnak akkora szerephez, talán ez is közre játszott.

Még mindig tetszik, hogy az általunk ismert meséket veszi alapul, és kissé kifacsarva adja vissza. Bár Cinder esetében én még mindig nem tudok elvonatkoztatni a Sailor Moon animétől, tehát ha rá gondolok kb ez a kép ugrik be:
Na mindegy, ez személyes problémám csak :D.

Igazából számomra sok újdonság nem derült ki ebből a könyvből, arra jó volt, hogy bemutassa az új szereplőket -és még a szereplőknél is volt olyan, aki szinte teljesen hidegen hagyott. Thorne funkcióját nem igazán értem, azonkívül, hogy elvezetgeti a hajót. De majd csak kialakul valami.-, meg kicsit előrébb gördítse a cselekményt, de semmi különös.

Talán ez volt az, amit hiányoltam is belőle. Olyan sehova sem tart érzésem volt olvasás közben, nem igazán tudtam izgulni senkiért, arra voltam leginkább kíváncsi, hogyan reagálnak a többiek, ha rájönnek ki is Cinder valójában, de még ez is körülbelül 2 mondattal le volt tudva.
A nagyobb baj az volt, hogy a támadásnál sem igazán éreztem semmit. Legalább némi borzadály, vagy sajnálat, esetleg halovány félelem felbukkanhatott volna bennem, de nem. Lehet bennem van a hiba? 

Azért kíváncsi vagyok a folytatásra, mert az elképzelés és a világ kifejezetten tetszik. Hátha a későbbi részek elhozzák a várva várt izgalmakat is. 


Kiadó: Alexandra
Oldalak száma: 496

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése