2016. augusztus 8., hétfő

Gyönyörű tévedés

Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés

3/5

Lehet, hogy kissé felszínes vagyok, de nekem igenis fontos, hogyan néz ki egy könyv borítója. Mikor megláttam ezt a borítót, körülbelül szerelembe estem. Még sose olvastam az írónőtől, így nem is tudtam, mire számítsak tőle. A fülszövegtől mondjuk nem dobtam magam hanyatt, de láttam már karón varjút, szóval még akár katarzis is lehetett volna a történet. Nem lett az.
Igazságtalan volnék, ha azt mondanám, hogy utáltam a könyvet. Mert voltak benne olyan részek/jelenetek, amiket élveztem. És egyes szereplőkre igazán kíváncsi voltam (pl: T.J alakjára, aztán belőle pont, hogy alig kaptam valamit).

A szerelmi háromszögek azonban már nagyon fárasztanak. Kérlek, még hányszor fogom azt olvasni, hogy az univerzum két legszuperebb pasija között nem tud választani a szerencsétlen főhősnőnk? Aztán amikor végre sikerül neki letenni a voksát (tömérdek nyervogás mellett), akkor azon megint agonizál egy sort. Miért??

Ráadásul Cami alakja alapvetően idegesített, minden megnyílvánulása kiakasztott. Nehéz ám úgy szurkolni valaki boldogságának, hogy közben meg egy felhergelt vérfarkassal tudnád széttépetni.
Trenton már egy fokkal jobb választás volt, őt egészen kedveltem, bár sokat nem adott hozzá a sablonos rosszfiú szerepéhez.

Egy nyári olvasmánynak elment, de nem fog hosszú távon mély nyomot hagyni bennem.

Kiadó: Maxim
Oldalak száma: 368

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése