2017. július 4., kedd

Puha boldog puffancs

Sarah Andersen: Puha boldog puffancs

5/5

"Itt a fürdőruha-szezon! Készítsd fel a strandoláshoz a tested! Dolgozz azon a hasfalon! Emeld meg a feneked!
… Ööö, vagy mégse. Felejtsd el, és légy inkább puffancs. Puha boldog puffancs!
A Sarah Andersen összegyűjtött képregényeit tartalmazó második kötet ott folytatódik, ahol az előző abbamaradt – vagyis összegömbölyödve egy kupac paplan alatt, figyelmen kívül hagyva a való világ kötelezettségeit. Ezek az új képregények és rajzokkal ellátott személyes jegyzetek a fiatal felnőtt-lét ádáz érzelmi hullámvasútjának magasságait-mélységeit követik: anyagi problémák, nyűglődések, a pulcsilopás rejtelmei, és egy otthonmaradós-pizzázós nap örömei. Mindenki a fedélzetre!
Sarah Andersen fiatal brooklyni képregényrajzoló és illusztrátor. Igazából menő és kiegyensúlyozott életet él. De tényleg."



  Azt hiszem nem nagyon kell bemutatnom Sarah-t és az ő rajzait. Én magam a Facebook-on fedeztem fel magamnak, és azóta is lelkesen követem az új alkotásait. És annak ellenére, hogy szinte minden eddigi rajzát olvastam már neten, vágytam a könyveire.

  Az első is tetszett, de ez a második valahogy jobban betalált, úgyhogy roppant elégedett tulajdonosa vagyok :D.  A legnagyobb varázsa abban van, hogy bárki talál benne olyan képkockát/képkockákat, mely(ek) igaz(ak) rá. Kortól függetlenül. Lehet valaki kóros pulcsi lopdosó ( vagy egyéb ruha, melyet az ember a párjától tud eltulajdonítani :D), vagy éppen antiszociális, akit egy buli gondolata ki tud kergetni a világból, vagy épp macskaimádó. Mind-mind talál egy két rajzot, amelynél úgy érzi, ő se tudta volna jobban megfogalmazni és ábrázolni az adott szituációt. Nem is különbözünk annyira egymástól, nem igaz?

 


    Egyetlen bajom volt csak vele, hogy nagyon hamar a végére lehet jutni a megmosolyogtató rajzoknak. Heves bólogatás, vagy éppen rácsodálkozás közben (jé, ezt más is szokta érezni?) amúgyis gyorsan halad az idő. Nekem főleg a vége volt az, ami igazán szíven talált, ott oldalakon keresztül úgy éreztem, ezt rólam rajzolták...

  Na de nem baj, majd gyúrok a következő kötetre :D.

Kiadó: Fumax
Oldalak száma: 128


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése