2013. február 10., vasárnap

Autista szemén keresztül a világ

Sabina Berman: Én, én, én
4/5

Szerintem az ember nagyon nehezen képes magát beleképzelni a sokkal elesettebbek, vagy alapvetően mások helyzetébe. Inkább a nála jobb helyzetben levők életét szeretné magának elképzelni. Pedig sokszor nem árt a nézőpont váltás.

Karen Nieto jóval később kezd el ismerkedni az emberek világával, mint azt szokás a gyerekeknél. Nagynénje érkezése egyben azt is jelenti, hogy Karen megismerkedik a száméra szokatlan, standard emberek világával, gondolkodás módjával. Vajon képes lesz, és egyáltalán akar-e beilleszkedni ebbe a világba?

Ami megfogott, az a lány kapcsolata a természettel és az állatokkal. És hogy egész életében arra törekedett, hogy ilyen-olyan módon, de enyhítsen a szenvedéseiken. Érdekes volt azt is olvasni, hogy néha csak belesodródott helyzetekbe, és azokat hogy élte meg. Mondjuk többet vártam volna egy kicsit a személyesebb oldalról, de így is pont elég elgondolkodni valót adott.

Kiadó: Európa
Oldalak száma: 256

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése