2013. február 10., vasárnap

Elveszett lelkek

A. O. Esther: Összetört glóriák - Elveszett lelkek
4/5

Szépséges borító, és viszonylag pozitív vélemények az ismerősök körében. Ezek voltak azok, amik felcsigázták az érdeklődésemet, amit csak erősített a tény, hogy, magyar írónő első könyve ez a regény.

Sophiel a Földre kerül, hogy segítse a Térítők munkáját, és az embereket megvédje a gonosztól, és kiderítse, hogy a Mágus mit tervez az elrabolt lelkekkel. Na meg persze, hogy a Sötét Angyalokat is kicsit helyre tegye. Ám nem minden alakul úgy, ahogy elképzeli, s kiderül, hogy az emberi lét nem is olyan egyszerű, mint azt hitte. Pláne, ha az ember az ellenség vezéreinek egyikébe szeret bele...

A történet maga nem rossz. Nekem volt néha egy kis hiányérzetem (például, hogy nem tudtam pontosan egy korba elhelyezni a történéseket, csak tippeltem, hogy milyen lehet), de a legtöbb dolog nagyon precízen ki van dolgozva. Illetve utalás van arra, hogy többet a folytatások alatt kapunk. Természetesen felvetődik a jó és a rossz örök harca, szerelem két ellenfél között, illetve morális értékek összeütköztetése. Mondjuk azért sok épp csak pendítve van, míg mások jobban megjelennek, nem tudom a következő részekben mik fognak előtérbe kerülni.

Sophiel alakja engem sokszor idegesített, mert úgy éreztem feleslegesen ellenkezik, és megy a saját feje után. De innen lehet fejlődni, nem igaz?
Elijah alakja sokkal jobban megfogott. Van abban valami, hogy a lányok buknak a rossz fiúkra :). Őt kicsit jobban megrajzolnak,hihetőbbnek éreztem.
Mondjuk engem a Sötét Angyalok társulata eleve jobban megfogott. Nem sokszor fordult eddig elő, hogy a "rossz fiúknak" szurkoljak, de most egyelőre ők szimpatikusabbak.
Na jó, a Mágus alakját még én is utáltam.
A jók közül kicsit többet is olvastam volna a többi angyalról, személyiségükről, remélem erre lesz esélyem a későbbiekben.

Maga az alaphelyzet nem ismeretlen, ahogy a szerelem első látásra sem. Mondjuk angyalos történetet nem sokat olvastam eddig, így ez némi változatosságot jelentett.

Szóval, ha vágysz egy kis kikapcsolódásra, szereted az angyalokat, nem zavar a jó-rossz harc témájának boncolása, és a rögvest kialakuló szerelem, akkor csak ajánlani tudom a könyvet. :)
És kíváncsian várom a második kötetet.

A könyvért köszönet illeti az írónőt és a kiadót. Az írónő honlapja, ahol a könyvről és a történetről tudhattok meg többet.

Kiadó: Decens Magazin Média
Oldalak száma: 444

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése