2013. január 31., csütörtök

A lovak völgye

Jean M. Auel: A lovak völgye
4/5

A sorozat második kötete ott folytatódik, ahol az első abbamaradt. (Így ha azt még nem olvastad, csak a saját felelősségedre olvass tovább, mert arra nézvést spoiler-t tartalmaz a bejegyzés).

Ayla elhagyta a Barlangi Medve népét, miután azok halottnak nyilvánították őt ( aranyos egy szokás, nem?), s elindul megkeresni az Idegeneket, akik olyanok mint ő. Ám ez nem megy olyan gyorsan, mint ahogy azt elképzelte, s ezért egy időre berendezkedik egy kis völgyben a túlélésre.
Emellett két fiatal férfi, Jondalar és az öccse szintén vándorúton van, s ha nem is a legboldogabb módon, de útjaik keresztezik egymást.

Őszintén bevallom, nekem ez a kötet kevésbé tetszett, mint az első. Legalább olyan vaskos, de néhol kifejezetten úgy éreztem lassul, és untat a történet. Szerencsére annyira nem volt vészes, hogy fel is adjam az olvasását.
A legjobban Ayla részei tetszettek, az élete, meg Béni és Nyihaha :D. kell egy barlangi oroszlán! :D.
A fiúk részei annyira nem foglaltak le valamiért.

Voltak érdekes részei, meg elgondolkodtatóak, de sokszor úgy éreztem, ami le van írva, az már túlzás, sokkal inkább illene egy mai időben játszódó regénybe, mint ebbe a történetbe. Gondolok itt például a romantikus részekre. Jó, nem jelenthetem ki biztosan, hogy az akkor élt elődeink nem így gondolkoztak, és cselekedtek...de nekem ez nem tűnt valószerűnek.

Kiadó: Ulpius
Oldalak száma: 652

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése