2012. november 18., vasárnap

A végső ütközet, avagy itt a befejező kötet

Rick Riordan: Az utolsó olimpuszi
4/5

Nos, végre elérkeztünk a sorozat utolsó kötetéhez. Ahol elkezdődik a végső harc, az elkeseredett küzdelem a hatalomért. És persze hőseink ismét a dolog sűrűjébe csöppennek.

Azt hiszem, aki az előző köteteket szerette, az ezt is szeretni fogja, ugyanis hozza a már megszokott szintet. A poénokat, a szereplőket, az izgalmas részeket. Persze engem már annyira nem fogott meg, de nem is én vagyok a célközönség. De mindenesetre fél napig jól szórakoztam rajta.

Amit nehezményeztem, azaz volt, hogy néhol túl erőltettetnek éreztem a poénok egy részét, vagy azt, ahogy haverkodva kiszól nekünk a szereplő a történetből, miközben épp az életéért küzd. :D De semmi sem lehet tökéletes, ugyebár.
Szurkoltam, hogy győzzenek, izgultam értük. Bár némely ellenség által bevetett szörnynél inkább sírni akartam...(lásd az emse epizódot...hajrá coca!)
Csavar annyira nem lepett meg, elég egyértelmű volt, hogy mire fog kilyukadni a szerző, de jól volt felvezetve, úgyhogy elnéztem neki.

Szóval, összességében nem rossz sorozat ez, bár nem is a legkomolyabb. De arra jó, hogy a fiatalokat rávezessük, igenis jó dolog olvasni.

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 356

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése