2011. február 16., szerda

Vétkeztem...

Nos, jó könyvmolyhoz méltóan szeretek könyvet venni. Tulajdonképpen mindennemű vásárlást utálok, csak ezt nem. Szeretem nézegetni a címeket, megtapogatni a könyveket, megnézni milyen vastag, miről szól. Van valami sajátos varázsa a dolognak. Neten sem rossz vásárolni, de olyankor a kedvezmény a döntő. Na meg hogy a sok könyvet nem akarom hazacipelni egyedül:).
Ma úgy döntöttem, hogy a tankönyvtámogatásomat elköltöm. Legalábbis egy részét. Beléptem hát a jegyzetboltba...és rögvest előállt a nagy probléma, melyiket a sok közül??
Végül kettő mellett döntöttem, egyik se a legvidámabb: Jean-Dominique Bauby: Szkafander és pillangó
                                                                                   Dr. Gergelyné Dr. Tóth Éva: Szasz (Ewing-kór a young korban)
És ennyit terveztem. Becsület szavamra. Csakhogy míg barátnőmre várakoztam, elsétáltam egy könyves mellett...ahol 400 Ft-ért vesztegettek jó pár darabot. Gondoltam megnézem mik vannak, bár még ilyen vásáron sosem jártam sikerrel. Na most persze igen. Így gazdagabb lettem: Susanna Clarke: Búcsúbáj hölgyei című könyvvel is. :) Szép fogás volt. És még maradt 2700 Ft támogatásom...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése