2012. február 4., szombat

Kutyás élet

Bacher Iván: Hatlábú (Ebkönyv)
5/5

Ismét egy remek könyvet olvashattam az írótól. Nem túl vastag, jól lehet vele haladni. Kutyásoknak és nem kutyásoknak egyaránt ajánlani tudom.

Miközben olvastam a könyvet, a saját emlékeim is megelevenedtek, kicsit olyan volt, mintha a múlt egy darabkájába tettem volna sétát. Remek humorral fűszerezve olvashatjuk el, hogy bizony a kutya részünk lesz, és életünket megváltoztatja. Hatlábúak leszünk.
A gazda és az eb összecsiszolódik, alakít a másikon, míg végül kialakul az összhang, mely éveken át kitart. Lesz részünk nevetésben, sírásban, néha kerülhetünk zavarbaejtő helyzetekbe, amikor nem győzünk magyarázkodni, de megéri. Még akkor is, ha tudjuk, hogy semmi nem tart örökké az életben.

Kuncogtam, a végén a könnyeimet nyeldestem, de majd minden szavával egyetértettem. Kutyás voltam, és bár most épp macskás vagyok, nem felejtem el azokat az éveket, amikor egy hűséges ebnek magyaráztam a matematika rejtelmeit, vagy az ő fülébe sírtam el a bánatom. Kutyás maradtam, bár kutya nélkül. Talán majd ismét lesz, ki tudja.

Kiadó: Ulpius-ház
Oldalak száma: 142

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése