2012. február 18., szombat

Rohan az idő

Nos, ez most épp nem egy könyves bejegyzés lesz, de rögvest ezután írok egy olyat is, nem kell izgulni. :)
Csupáncsak most jöttem rá, hogy több, mint egy éve blogolok. Pontosan 12-én volt egyéves a blogom O.o. Na, jó, mivel épp nyelvvizsga lázban éltem, ezért ezt nem is figyeltem. Úgyhogy most egy kis késéssel kapcsolok.

Ez alatt az egy év alatt több mint 100 könyvet olvastam el, és több, mint 90 bejegyzést írtam meg. Rengeteg más blogger oldalára jutottam el, akiket azóta is figyelemmel követek, és akiktől csak újabb és újabb ötleteket kapok, arra nézve mit olvassak.
Az oldalon már 2633-an jártatok, ez sokkal, de sokkal több, mint én azt bármikor is álmodni mertem valaha. Köszönöm nektek, hogy elolvassátok a firkálmányaimat, gondolataimat a könyvekről. Remélem segített a döntésben, hogy mit olvassatok, vagy mit vegyetek ajándékba másnak. :)

Remélem még egy ilyen eredményes év áll előttem, még több remek könyvvel, élménnyel, amit majd megoszthatok. :)

1 megjegyzés: