2012. augusztus 27., hétfő

Ismét 11 kérdés

Nos, újabb 11 kérdést kaptam, ezúttal @monalisa jóvoltából.

11 dolog rólam:(ha valami lenne a másikban, bocsi, nem emlékszem már pontosan rá, mit írtam abban le)

1. Télen a kedvenc folyadékom a forró csoki, nagy adag tejszínhabbal és csokiöntettel...egy-egy ilyenért a lelkem eltudnám adni :D.
2. A fenti italt leszámítva nem szeretem a telet.
3. Imádnék francia ágyon heverészni, ha lenne elég hely a szobámban, hogy legyen egy ilyen ágyam...
4. Mindig könyvet veszek, pedig már inkább polc kellene, ahol tartani tudnám az új szerzeményeket
5. Igyekszem minden molyos író ismerősömnek a könyvét megszerezni :D
6. Szeretek rajzolni, hímezni
7. Mostanában kezdek rákapni a sorozat nézésre, pedig eddig ez nem nagyon volt jellemző rám.
8. Amióta dolgozom, átérzem az "Utálom a hétfőt" mondat jelentését
9. Imádok mesefilmeket nézni, még úgyis, hogy 22 vagyok.
10. Ha valakit nagyon kedvelek, és fogalmam sincs, mit csináljak neki ajándékba, akkor verset írok neki :D
11. Imádom a lepkés dolgokat.

Kérdések:
1.Olvastál-e könyvet amiatt, mert tetszett a filmes adaptációja? Ha igen, mit vagy mi volt a legutóbbi?
Nem. Én mindig előbb olvasom a könyvet, mint ahogy megnézem a filmet. Sokszor kellett emiatt várni egy-egy filmnek, hogy megnézhessem, de ez nálam már csak így megy.
2. Megnéztél egy filmet azért, mert tetszett könyvben? Ha igen, mit vagy mi volt a legutóbbi?
Sokszor. Legutóbbi? Húha...Csúcshatás. Azt néztem meg legutóbb.
3. Van-e könyvespolc a hálószobádban?
A lakásban egy szoba teljesen az enyém, így igen. Az ágyam mindkét vége egy-egy könyves polcra néz, és még azon kívül van másik 3 is a szobámban.
4. Melyik a legnagyobb becsben tartott könyved otthon?
Így konkrétan egy nincs. Több van, ami fontos nekem. Az utolsó Harry Potter könyv, amit még nagyanyámtól kapott pénzen vettem, meg, nem sokkal a halála után. Vagy azok a könyvek, amiket a barátaimtól kaptam.
5. Szoktál-e kölcsönadni könyveket, mik a tapasztalataid?
Szoktam, bár amióta moly vagyok, lényegesen nagyobb mennyiségben, mint előtte. Eddig mindig visszakaptam, maximum sokat kellett rá várni :D.
6. Elutaznál-e egy olyan helyre, melynek leírása tetszett könyvben?
De még mennyire...csak sajnos nem igazán lehet.
7. Mi a legnagyobb könyv-hiányosságod, amely még elolvasásra vár?
Nem tudom, igyekszem folyamatosan haladni az alapműveltségnek tartott könyvekkel is. Idei évben szeretnék belekezdeni a Nyomorultakba, és a Háború és Békébe, de ezen kívül is van még, amit olvasni szeretnék.
8. Volt-e olyan könyv a kezedben, melynek olvasása közben azt gondoltad „bárcsak sose lenne vége”?
Gyűrűk Ura, Harry Potter anno. Mostanában annyi könyvet olvastam, és olyan gyorsan, hogy nem is volt nagyon érkezésem ilyenen gondolkodni. Talán @Serene könyve: Kísértés Rt.
9. Volt-e olyan kötelező olvasmány, amelyet szerettél olvasni?
A többségét szeretettem, csak kettő volt, amit nem.
10. Milyen gyakorisággal veszel magadnak könyvet?
Ahogy a pénztárcám engedi. Évente kétszer-háromszor biztos, ez a szülinap, névnap stb. Ha dolgozom, akkor az első fizetésemből egy részt is arra szoktam eltenni. Most egy elvileg tartós munkahelyen töltöm az elkövetkező évet, amíg nem lesz nyelvvizsgám és vissza nem mehetek az egyetemre, és a fizetésemből havi egyetlen 1 könyv vételét szeretném kispórolni, ha tudom.
11. Mikor kaptál utoljára könyvet és mi volt az?
Utólagos szülinapi ajándék volt barátnőmtől, előző hét szombatján. Ralston Aron: 127 óra 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése