2012. augusztus 12., vasárnap

Jézus szeret engem

David Safier: Jézus szeret engem
4/5

Safiernek ez a második könyve, amit olvastam. Ez is aranyos, humoros könyv, amiben ugyan van némi mondanivaló, de fő célja a szórakoztatás, és nem a világ megváltás. A cím ellenére sem :D.

Marie épp az oltárnál hagyja faképnél barátját, és azon elmélkedik, hogy hátralévő életében szingli marad, amikor belép az életébe Joshua, az ács. Csinos, okos, kedves...és azt állítja magáról, hogy ő Jézus. Mit tehet ilyenkor az ember lánya? Főleg ha közeledik a nagy leszámolás is?

Elég érdekes elgondolás a Biblia bizonyos részeiről, de tetszett. Marie-től mondjuk néha a falat kapartam, de sokszor megtudott nevettetni is. Joshua is vicces volt, ahogy a 2000 évvel ezelőtti tudását próbálja felhozni a mai világhoz :D.
Van itt minden, szerelmes angyal, tervezgető Sátán, bosszúszomjas ex-vőlegény. A komolyabb gondolat pedig a szabad akarattal kapcsolatos, ezen elmélkedtem utána egy sort, szóval még azt sem mondhatom, hogy semmit nem ad az olvasónak a mű.

Egy nap alatt elolvasható kis könyv, ami kikapcsol, megnevetett. Ha valaki egy fáradt nap után ki akar kapcsolni, ezt ajánlani tudom.

Kiadó: Ulpius
Oldalak száma: 350

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése