2012. augusztus 11., szombat

Sárkányok tánca

George R. R. Martin: Sárkányok tánca
4/5

Huh, mostanában mennyi 4 pontos könyvet olvastam...
Ezzel a könyvvel is úgy voltam, hogy nem rossz,de valami még hiányzik belőle.
Ez a kötet az előzővel sok helyen párhuzamos időben fut, csak épp egy másik szereplő szemszögéből. Ám egy idő után meghaladja annak történéseit.
Itt Havas Jon, Daenerys, Tyrion, Arya, Theon, Stannis és még jó pár új szereplő szemein keresztül láthatjuk a dolgokat. Sokak közülük kedvenceim, így örültem, hogy végre megtudom, mi történt velük...hát nem unatkoztak. Havas igyekszik a Falat és az embereket védeni, de ezt nem egészen úgy teszi, ahogy azt elvárják tőle a testvérei. S talán nagy árat kell ezért fizetnie. Tyrion persze megint a sűrűjébe csöppen a dolgoknak, több szempontból is. Nem tudom, végül melyik sárkány oldalán fog kikötni :D. Arya igyekszik megfelelni annak, hogy ő egy Senki, talán sikerülni fog neki.

Ami bajom van a történettel, azaz, hogy a végén már megint úgy éreztem, hogy nyúlik, mint a rétes tészta, az utolsó 100 oldalt már kínkeservesen olvastam végig. A másik problémám a függő vég. Hogy fogom kivárni, hogy megtudjam egyesek akkor most élnek vagy halnak? O.o Jah, és néhol a név változtatás, amit meg kellett szokni.
A meglepetésekben, csavarokban nincs hiány. Néhol csak pislogtam, és annyit tudtam nyögni, hogy: Na neeee. :D. Ezekután én már senkinek nem fogok hinni, még az írónak sem :D.

Aki az eddigi köteteket elolvasta, az szerintem úgyis elfogja ezt is olvasni. Hogy csalódik-e benne vagy sem, azt meg ő fogja tudni, én végülis elégedett voltam vele.

Kiadó: Alexandra
Oldalak száma: 1152

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése