2012. október 28., vasárnap

Nekromanta ébredése 1.

Kelley Armstrong: A szellemidéző
5/5

A mostanában olvasott  Vörös Pöttyös könyvek közül ez viszi a pálmát, legalábbis számomra. Pedig teljesen véletlenül bukkantam rá a könyvtárban, de még jó, hogy kihoztam.

Chloé akárcsak a többi vele egykorú lány, egyszerű, korának megfelelő dolgokkal foglalkozik. Mikor kezd végre ő is menstruálni, vajon tetszik-e az xy-nak, milyen jegyeket fog kapni. Na igen, ám egy nap mindez megváltozik. Pedig milyen szépnek indult, ám eléggé katasztrófálisan fejeződött be, szellemeket látva, és egy ideig "problémás személyiségek" részére fent tartott otthonba kerül. S ha mindez nem lenne elég, felmerül benne, mi van, ha nem ő őrült meg, és tényleg különleges képességei vannak neki és az otthon lakóinak?

Ami nagyon tetszett, hogy a történet ellenére teljesen hihetően van megírva a regény. Vagyis miközben olvastam, nem azon járt az agyam öt percenként, hogy jaj ugyanmár, ez nem lehetséges. Hanem igenis izgultam, hogy vajon sikerül-e visszaküldenie a lelkeket a helyükre, hogy sikerül-e kapcsolatot létesítenie az elvileg csak "elszállított" lakótársával, és sikerül-e megszökniük az otthonból?

Chloé minden hibája ellenére egy viszonylag belevaló, nagyszájú lány, de meg vannak a maga félelmei, és eléggé sikerült árnyalnia is a szereplőt az írónőnek, így én személy szerint bírtam a kiscsajt. :D.
Simon, aki mindent mindig elsimít, mondjuk annyit nem tudok meg róla, úgyhogy még nem tudom, kedveljem-e vagy sem.
Derek...habár a szerelmi szál nincs erőltetve (kellemes meglepetés), azért sejthető, hogy minden bunkósága, mogorvasága és antiszociális viselkedése ellenére itt van valami.
Torit inkább sajnáltam, mint utáltam, nem lehet egyszerű egy ilyen anyának megfelelni...

A világ hihetően és alaposan van felépítve, legalábbis én annak éreztem. Persze nem tökéletes, de nem annyira egetverő problémák ezek, hogy kizökkentsék az embert a történet sodrából. A hangulat teremtés is megfelelően működött. És persze jó pár kérdést nyitva hagyott nekünk, hogy még kíváncsiabban várjuk a következő részt...

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 344

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése