2013. január 2., szerda

Szerelmes íróink, költőink

Nyáry Krisztián: Így szerettek ők
5/5

Az első, ami megfogott a borító. Aztán persze megláttam az árát, és le is mondtam róla, de a szívem sajgott érte. Ám, mivel nekem van a világ legjobb anyukája, karácsonyra ezt találtam a fa alatt O.o.
Először komolyan csak nézegettem, aztán belelapoztam...

Magyar írók, költők életébe nyerünk bepillantást. Mert ők is szerettek, szenvedtek, hagytak el másokat és hagyták el őket. Voltak féltékenyek, és keserítették meg párjuk életét, vagyis olyanok voltak mint te vagy én. Emberek.

Ami nagyon tetszett benne, hogy tényleg egy olyan oldalról nyerünk bepillantást az életükbe, amit nem nagyon osztanak meg a magyar órákon. Aztán ott vannak még a képek, amik egyszer csak megelevenedtek a szemeim előtt, élettel teltek meg.

Bevallom töredelmesen nem egy történeten meglepődtem, sőt olyan nevekkel is találkoztam, akik nem mondtak semmit, ellenben ezek után biztos utánuk fogok nézni.
Ami a problémám azaz, hogy rövid. 40 történetet olvashat a könyvtulajdonos, és ez a 40 történet bizony gyorsan véget ér.
Mindenesetre bennem felkeltette a vágyat, hogy a régen olvasott íróktól újra előkeressek valamit, az ismeretlenekkel pedig megismerkedjek, és ha csak néhány ember van így vele, akkor már megérte a könyv :).

Kiadó: Corvina
Oldalak száma: 132


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése