2012. március 25., vasárnap

Gimnazista lét 2. avagy a második félév

Leiner Laura - Szent Johanna Gimi 2. - Együtt
4/5

A könyvet barátom kérte kölcsön nekem, úgyhogy eleve hamar akartam vele végezni, de a történet amúgyis olvastatta magát. Annak ellenére, hogy végül úgy éreztem, gyengébbre sikerült, mint az első kötet.

A második kötet ott folytatja a történetet, ahol az első abbahagyta. Reniék a második félévet kezdik, és bizony nem minden megy zökkenőmentesen. Egyeseken elhatalmasodik a verseny szellem, mások egy egyelőre még csak elképzelt szerlmet siratnak meg, vannak akik összetörik magukat a deszkázás közben és persze ott van még az osztálykirándulás, nah meg az évvégi hajrá.

A történet ezek ellenére mégis állni látszik, mintha nem történne semmi, ami előbbre hajtana minket. Sok helyen olvastam azt, hogy az első ismétlésének érezték, és bizonyos helyzetekben ezzel egyet kell értenem. A fiatalokról sok újat nem tudunk meg, Reni hol azért hisztizik, mert nincs meg a megfelelő ruha, amiben iskolába mehetne (ezt továbbra sem tudom felfogni, de ez nyilván azért van, mert nekem ilyen problémám nem volt) vagy azért, mert ő egy lúzer és az osztálytársainak csak a lecke és a súgás miatt kell, vagy Cortez miatt kesereg. Jaj. Kinga továbbra is mindenben a legelső akar lenni, és néha megvillantja az emberi oldalát. Arnold olvas, Virág a netes oldalát szépítgeti, Edina nyomul, a srácok pedig egymást heccelik. Senkiről nem derül új információ, olyan, mintha mindenkinek csak egy oldala lenne, és azt meg már az első könyvben megismertük.
Amik mégis olvastatják a történetet, azok a különböző programok, a poénos beszólások, és a hangulat.
Ami továbbra is az őrületbe kerget, szintén megmaradtak, de lassan hozájuk szokok. :D.

Nem volt ez olyan rossz, sokkal rosszabbra készültem néhány ismerősöm megjegyzése után. Tény, hogy nem estem hasra, és hogy néha azt hittem felsikítok, ha mégegyszer a nem találom az xy ruhát, de meg lett mondatot kell olvasnom, de azért sikerült megállnom .(Szerintem a szomszédok nagy örömére, mert ki örülne egy szomszédban sivalgó lánynak? Pláne a hétvégén? XD).
Többet nevettem rajta, mint kiakadtam, úgyhogy a 4 pontot meg kapja. De remélem, a következő részekben lesz némi fejlődés a szereplők személyiségében, mert örökké nem tudom elviselni Reni hisztijeit, Kinga nyerni akarását, és Cortez lazaságát. Ennél több kell nekem. De kíváncsian várom a folytatást.

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió
Oldalak száma:392

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése