2012. július 7., szombat

Halálon is túl

Ben Sherwood: Merülj alá az álmokért!
4/5

Ajándékba kapott könyv, bár már korábban is nézegettem a könyvesboltok polcán. Hiába, a barátnőm túl jól ismer :D.

Előre bocsátom, hogy nem a világmegváltó könyvről van szó. De, ha ezt nem várjuk el tőle, akkor egy szórakoztató művet tarthatunk a kezünkben. Bár némely ismerősöm szerint ez már a limonádé kategória, de néha kell olyan is.

Charlie és testvére Sam nagyon közel állnak egymáshoz. Ez a ragaszkodás nem változik akkor sem, amikor egy baleset következtében Sam életét veszti. És ekkor a dolgok megváltoznak.

Egy ilyen tragédiát nehéz lehet feldolgozni, fogalmam sincs, én mit tennék egy ilyen esetben. Charlie igyekszik tovább lépni, legalábbis a külső szemlélők szerint. Valójában azonban az életét szabályok, megszokások irányítják. Hogy miért? Mert így tud találkozni Sam szellemével. Itt most úgy látom, néhányan felvonjátok a szemöldökötöket. Nah, igen. Az én hozzáállásom a túlvilági léthez határozottan határozatlan. Néha úgy gondolom hiszek az ilyen dolgokban, hiszen mennyi minden van, amit még nem ismerhetünk, és nem értünk. Máskor meg erősen szkeptikus vagyok. E két ellentétes érzelem küzdött bennem az olvasás alatt is. Aztán a történet ezt még megspékeli a lány megjelenésével is. (Ebbe nem mennék bele jobban, mert akkor lelőném a poént, de lehet tippelgetni.)

Aranyos történet, szerintem kifejezetten női lelkek számára. Nincs ezzel bajom, bevallom én élveztem az olvasását, még akkor is, ha néha-néha szkeptikusan felhorkantam bizonyos jeleneteknél. Egy napos kikapcsolódást nyújtó kellemes kis történet. Véleményem szerint. Ha viszont valaki nem szereti a szellemes, romantikus dolgokat, nem biztos, hogy ezt ajánlanám neki.

Kiadó:Pioneer
Oldalak száma: 264

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése