2012. július 22., vasárnap

Gyilkosság New York-ban

Richard Castle: Heat Wave - Hőhullám
3,5/5

Meggyilkolnak egy ingatlanmágnást, és az ügy Nikki Heat-hez, illetve a csapatához kerül. Ahogy haladnak a nyomozással úgy bukkannak újabb hullára, egy műkincsrablásra is, és mindeközben gyűlik a lehetséges gyilkosok száma is. De vajon ki az, aki el is követte az egészet?

Aki szereti a sorozatot, már ismeri a borítót és a fülszöveget is. A regény nem egyszer jelenik meg az egyes évadok epizódjaiban. Elég nagy felhajtás van ott neki kerekítve, így némi izgalommal kezdtem a megszerzésének kivitelezésébe, majd elolvasásába.

Szerintem a sorozat fényévekkel jobb. Sem Nikki, sem Rook nem került közel a szívemhez, bár tény, hogy igyekeztek őket a sorozat alapján felépíteni. Mégis...úgy éreztem valami végig hiányzik belőlük, hogy csak gyenge másolatok.
A nyomozói szál egész jól meg van csinálva, sőt Pochenko még némi izgalmat is visz bele.
Amivel már komolyabb problémáim voltak, az a szerelmi szál...jó, eleve tudjuk, hogy a két főhős összefog jönni benne, de komolyan, az utalásokat olvasva úgy éreztem, mintha valami olcsóbb romantikus regény került volna kezeim közé. :D.
A stílus is még hagy maga után némi kívánnivalót. Szóval, ha egyben nézem, akkor a várakozásomhoz képest, ez csalódás. Ha elvonatkoztatok a sorozattól, akkor nem egy rossz könyv, amiben még akár lehetőségek is vannak, ha az író fejlődni fog még egy kicsit.

Mindezektől függetlenül, kíváncsi vagyok (vagy mazochista, ez későbbiekben ki fog derülni) a folytatásokra is.

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 286

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése