2013. március 10., vasárnap

Parázs a hó alatt

Chris Fabry - Gary Chapman: Parázs a hó alatt
4/5

Szintén vékony könyvecske, ezesetben a könyvtárból. Aranyos kis történet, de engem nem fogott meg.

Jacob és Marlee pont a házassági évfordulójukon jutnak arra a döntésre, hogy 20 év házasság után útjaik külön folytatódnak tovább. Elindulnak a havas estén az ügyvédhez, hogy aláírják a válási papírt, ám útközben balesetet szenvednek. Vajon mit rejteget számukra a hó és a történet vége?

Alapvetően nem vagyok ellene a csodás elemeknek egy ilyen történetben sem, pláne mert ki tudná pontosan megmondani, mi játszódhat le egy ember fejében egy baleset során. Mégis, nekem hiányérzetem volt olvasás közben. Elég hamar rájöttem arra, hogy a történet hol is játszódhat, de előnyére legyen mondva, hogy a szereplők mindegyikére még én sem jöttem rá, csak amikor elolvastam a végét is.

Azt hiszem, az ilyen rövid történetekkel az a bajom, hogy sokszor túl kevesek ahhoz, hogy eltudjam magam helyezni a világukban, megismerjem és megkedveljem, vagy épp megutáljam a szereplőket. Itt is így volt. Mire kezdtem volna megszokni a helyzetet, már vége is lett a történetnek, én pedig ott maradtam egy rakás számomra csak sablonosnak tűnő alakokkal, mert nem volt idejük élettel megtelni nekem. Lehet, hogy bennem van a hiba, ki tudja.

Na meg valahogy attól sem estem hasra, hogy a hó megmutatja a dolgokat nekünk. Olyan Karácsonyi ének érzésem volt, jő a három kor szelleme, és elvisznek magukkal a múltba, jelenbe és jövőbe...csak az jobban tetszett.

De ha valami aranyosra, karácsonyira vágysz, meg lehet ezzel is próbálkozni, hátha neked jobban bejön.

Kiadó: Harmat
Oldalak száma: 124

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése