2012. szeptember 9., vasárnap

Angyalok világa

Nalini Singh: Angyali vadász 1. - Angyalvér
4/5

Olvastam már vámpírokról, vérfarkasokról, különféle vérállatokról és zombikról. De angyalokról nem igen. Egyetlen könyvet olvastam ilyen témában még sok-sok évvel ezelőtt, szóval úgy döntöttem itt az ideje megnézni, napjainkban milyenek is eme szárnyas lények a regények oldalain.

Elena született vadász, aki megszökött vámpírokat visz vissza az uraiknak, az angyaloknak. Nem egyszerű és cseppet sem veszélytelen munka, de ő erre született. Ám képességei vajon elég jók-e ahhoz, hogy elvégezze a legújabb munkát, amit New York-ot irányító arkangyal, Raphael ad neki?

Az első amit leszűrtem, hogy ismét egy vagány, nagy szájú, önállóságát nagyra becsülő női szereplővel van dolgom, ami kicsit engem Anita Blake-re emlékeztetett. Akárcsak az, hogy itt is a nagy főnök rögtön szeretné az ágyába vinni, ám ő ellenáll neki. Mindezek ellenére is eltudtam vonatkoztatni attól a sorozattól, talán azért, mert a háttér világ annyira más. Itt nem a vámpírokon van a hangsúly, hanem az angyalokon, főleg a Tízek Tanácsán, ami a 10 legerősebb arkangyalt foglalja magába. Nagyon tetszett az, ahogy bemutatja nekünk azt a világot, amin ők uralkodnak, a hierarchiát, az emberek alkalmazkodását ehhez.
Plusz pont, hogy még a nagy és hatalmas szárnyas lényeknek is lehet bajuk, főleg ha a hataloméhség eluralkodik rajtuk.
A vadászat maga is elég izgalmas volt, bár eközben elég sok helyen kapott erotikus felhangot (vagy inkább alhangot :D), de Hamilton írásai már megedzettek, szóval fel sem vettem.

Elena elég szimpatikus még, majd meglátjuk ő mivé fog fejlődni a sorozat alatt.
Raphael: (Aki egy olvasó elképzelései szerint így néz ki, ahogy oldalt láthatjuk, hm nem rossz, nem rossz.) Az elején idegesített azzal a sajátos felsőbbrendűségével, és parancsolgatásával, de a végére már megszerettem.
Illium (oh, kék szárnyak, anyám, kedvenc színem...), Dimitri, Méreg, Jason, ők akik kisebb szerepeket kaptak jelenleg, de még így is kíváncsi lettem rájuk, remélem megismerem majd őket is.

Ha egy viszonylag pörgős, akcióban dúsabb regényt keresel, amiben van némi romantika/erotika, és nem zavar ha mindezt meglocsolják vérrel és felvágott nyelvű szereplőkkel, akkor ezt csak ajánlani tudom.

Kiadó: Egmont
Oldalak száma: 440

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése