2013. június 11., kedd

Dublin Street

Samantha Young: Dublin Street
4/5

"Négy éve az amerikai Jocelyn Butler, hátat fordítva tragikus múltjának, Edinburh-ban kezdett új életet. Joss nem adja át magát a gyásznak, nem néz szembe a démonaival, és senkihez sem akar igazán közel kerülni, de miután beköltözik Dublin Street-i fantasztikus albérletébe, lakótársnőjének jóképű bátyja fenekestül felforgatja féltve őrzött magánéletét.
Braden Carmichael az a fajta ember, aki mindig megszerzi, amit akar. És ő most Jocelynt akarja az ágyába csábítani. Braden, miután megtudja, hogy Joss irtózik a komoly kapcsolatoktól, alkut kínál, amelynek keretében átadhatják magukat a vágyaiknak anélkül, hogy „túlbonyolítanák” a dolgokat. Jocelyn merő kíváncsiságból belemegy az egyezségbe, miközben nem is sejti, hogy a skótot egyetlen cél vezérli: a lelkéig lemezteleníteni a konok lányt…"

Szintén Könyvmolyképző egy új kiadványa, amire kíváncsi voltam. Ugyebár napjainkban elöntötte a piacot az erotikus könyvek hada. És én már a Szürke ötven árnyalatánál úgy éreztem, nem ez lesz a kedvenc kategóriám, de szeretek mindennek még egy esélyt adni.
Én lepődtem meg a leginkább, amikor összességében ez a történet elnyerte a tetszésemet.

A szereplők sokkal közelebb kerültek hozzám, főleg a két lány alakja. Jocelyn a múltja elől menekülve került egy új albérletbe, és ezáltal egy új családba is. Még ha ő ez ellen néha kézzel-lábbal ellenkezik is. Intelligens, éles nyelvű, jó humorú lány, aki egyrészt író szeretne lenni, másrészt nem képzeleg a pompom lányként viselkedő belső istennőjéről.
Ellie ugyan mellékszereplő, mégis nagyon szerettem. Az állandó optimizmusát, vidámságát, közvetlenségét. Kicsit olyan volt, mint amilyen én szeretnék lenni, és aki legjobb pillanataimban vagyok is. (Máskor meg inkább Joss szerűen elmenekülök az emberek elől :D).
Brandon...vele és időnként Adammel is az volt a bajom, hogy ők már a túl domináns kategóriába tartoztak. Mert igaz, hogy mi lányok szeretjük, ha határozott a férfi. De van egy bizonyos pont, amikor ez a túlzott határozottság fárasztó, és gúzsba köt. Brandon ilyen, és hiába ismerjük meg a múltjának sötétebb részeit, sem sikerül igazán megkedvelnem. És az állandó bébizése...engem is szokott kedveskedve megszólítani a barátom, de azt hiszem nagyon hamar összezörrennénk, ha folyton bébizne.

A történet maga olvasmányos. Adott ugye két eleve kissé sérült ember, akik megpróbálják a sorsukat a saját kezükbe venni. Tetszettek a párbeszédek, amik a két főszereplő között hangzanak el, nem egyen felnevettem olvasás közben. Még a káromkodások sem voltak zavaróak benne.
Itt nem csak a szex körül forog a történet, bár tény, hogy sokszor kerül előtérbe. Hanem végig izgulhatjuk, ahogy saját félelmeikkel néznek szembe a hőseink, márpedig kinek nincsenek félelmei? Mindegy, hogy ez a másokhoz való kötődés felé, vagy az élet egész más területére irányul. Az érzés egyetemes, ezért átérezzük a szorongásukat. És a nem várt bonyodalomnál komolyan izgultam, hogy minden boldog befejezést nyerjen el.

Úgyhogy nyugodt szívvel tudom ajánlani ezt a történetet, ha érdekel ez a műfaj. :)

A könyvért köszönet illeti a Könyvmolyképző Kiadót.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése