2012. szeptember 28., péntek

Másvilági tinédzserlét 2.

Tonya Hurley: Szellemlány - Hazatérés
4,5/5

Ez a második kötete a Szellemlánynak, melyhez utazókönyvként jutottam hozzá. A történet ott folytatódik, ahol az első abbamaradt. Az "osztály" tovább léphetett egy magasabb szintre, bár nem egészen azt kapják, amit vártak. Ők lesznek a gyakorló lelkiismeretei a tiniknek. Vagyis azok lennének...ugyanis Charlotte-ra mintha nem lenne szükség, és még a barátai is mintha hanyagolnák. Eközben a hétköznapi világban Scarlet élete is bonyolódik, ráadásul még nővére életéért is aggódhat...

Nekem jobban tetszett ez a rész, mint az első. Kevesebb logikai furcsaságot találtam benne, bár itt is volt egy rész, aminél csak pislogtam, hogy ezt mégis hogy? Mégis, összességében bennem összeszedettebb érzetet keltett.
Kapunk új szereplőt is, és persze a már jól megismert alakok is belépnek a képbe. Jó, van aki elég sablonos lett, és voltak, akik kifejezetten idegesítettek. Ennyire önző és divatimádó ember nem lehet...ennyire minimum IQ-val meg pláne. Ugye? Nyugtassatok meg. :D

Az ötletet kifejezetten örömmel fogadtam, hogy nem rögtön belépnek a fénybe a szellemek, hanem ők segítenek nekünk, amikor "önmagunkkal" vitatkozunk. Ebben az esetben az én szellemem folyamatosan túlórázik. De eddig jól bírta :D.

A kivitelezés ismét szuper lett, ez is belül rajzokkal, rövid idézetekkel van teli, amik színesítik a könyvet. Komolyan, kezd olyan érzésem lenni, hogy nekem kell sajátnak is a polcra. Amint lesz polc, amire felrakjam.

Ez sem fog világot váltani, de ettől függetlenül remek kikapcsolódást nyújt az olvasójának.

Kiadó:Pongrác
Oldalak száma:284

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése