2012. szeptember 11., kedd

Memória keresés Fable módra

Vavyan Fable: Ébredj velem!
5/5

Kapcsolatom az írónővel már tartósnak mondható :D, valamikor tiniként emeltem le egy könyvét anyu polcáról. Azóta mély egyetértésben vadásszuk le a legújabb köteteit. :D.

A Halkirálynő sorozat egy újabb tajga (amit még nyáron kezdtem el elölről, csak kissé lassan haladok vele :D). Eme rész In medias res indítással kezd, vagyis kapásból azt olvashatjuk, hogy Dennisa egy "baleset" következtében épp a kórházban ébredezik. Igen ám, csakhogy Den elméjéből az elmúlt két év, és vele együtt Mogorva és leánya Ella eltűnt egy hómező alatt. Mit tehet ilyenkor a hites férj? A barátok szerint elrobog új vadászmezőkre. Belloq azonban úgy dönt, még egyszer elrabolja szívehölgye szívét...mindezt persze stílszerűen méregeső, és fegyverropogás közepette.

Szeretem Fable humorát, ahogy látja és leírja a világunkat, az embert. Nem mond olyat, amit mi magunk ne tapasztalnánk akár napjainkban is. Hiszen a rasszizmus, a korrupció, a különféle sorozatgyilkosok nekünk sem újdonságok. Akkor mi vesz rá valakit arra, hogy könyvben is erről olvasson? Nem lenne elég bekapcsolni a tévét, aládugni egy lavórt hogy felfogja a csöpögő vért, rosszindulatot?

Én személy szerint azért olvasom, mert szeretem a szereplőket és kíváncsi vagyok hogy alakul a sorsuk. Szeretem a szócsatákat, a vicces helyzeteket, a nem teljesen komplett tagokat :D. Pl: Cyd...
Az írónő úgy ír, hogy ugyan elgondolkozom közben, merre halad a világ (nem jó fele), mit lehetne tenni ( nem tudom van-e erre humánus lehetőség), de folyamatosan egy vigyor ragyog a képemen. Tényleg kicsit olyanok a könyvei nekem, mint az antidepresszánsok. Néhány oldal, és már nem akarom elharapni a saját ütőerem. Jó, mondjuk Hello Kitty alakú rózsaszín felhőket nem látok az égen tőlük, de azt hiszem addig jó nekem.

Ha valaki szereti azt, hogy akció, romantika (mértékkel, nem kell aggódni), humor, irónia és némi életbölcselet van egybefonva, illetve eleve kedveli a szereplőket, annak csak ajánlani tudom.

Kiadó: Pannon
Oldalak száma: 334

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése