2012. október 9., kedd

Ufók, tündérek, és egy másik világsík

Graham Hancock: Természetfeletti
4/5

Már egy ideje szemeztem a könyvvel, pláne mert sokáig benne volt az Alexandra nagy leértékelésében, de végül nem mertem megvenni. Aztán egy roppant kedves moly segített a problémámon és kölcsönadta.

Miért festették, és vajon miért pont azokat az alakokat festették a sziklafalakra az őseink, amiket? Mi lehet a közös a tündérek és az ufo-k között? Vajon az agyunk ki nem használt tartalékai, és a DNS-ünk milyen plusz feladatokra lehet képes még?

Jó pár érdekes dolgot vet fel a szerző, és olyan témát feszeget, ami amúgyis érdekel. Sőt, részben egy olyan választ kapok, ami kielégíti a tudományos hozzáállásomat is. De még így is voltak olyan részei, amik hiába voltak viszonylag logikusan kifejtve, egyszerűen nekem túlontúl hihetetlennek tűntek. Pedig jó pár Star Trek epizódon nöttem fel, szóval nem vagyok ellene az idegen és intelligens létformák gondolatának. De hogy a tündérek és UFO-k utasai ugyanazok, és nem véletlenül raboltak és rabolnak embereket, meg hogy ha egy kis anyagot nyomunk, akkor agyunk képes lesz venni a különféle jeleket...na meg hogy a DNS-ünk nem itt alakult ki, hanem máshonnan került ide. Túlzottan is ellenkezik mindennel, amit 3 éven keresztül tanultam a bioszon. Mindezek ellenére érdekesnek tartottam.

Vannak benne már olyan rész, amit már megcáfoltak a tudományban, de mivel nem mostani a könyv, ezért ez azt hiszem annyira nem meglepő.
Szerintem igen érdekesen ír az író, nem volt annyira száraz a szöveg. (De lehet hogy csak azért éreztem így, mert ennél sokkal rosszabb szövegeket kellett vizsgára megtanulnom :D). Ami számomra néha idegesítő volt, hogy sokszor ismételte magát. Bár ezzel nyilván az adott témának a megerősítését akarta kifejezni, engem csak szimplán az őrületbe kergetett.

Ha szeretsz elgondolkodni azon, hogy az őseink miért tehettek meg dolgokat. És nyitott vagy a különféle nem e világi felvetésekre is, akkor ajánlani tudom a könyvet.

Kiadó: Alexandra
Oldalak száma: 720

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése