2012. október 30., kedd

Angyalok között vadászva

Nalini Singh: Angyalcsók
4/5

Nos, a második kötet ott folytatódik, ahol az első abba maradt. (Tehát spoileres lehet arra nézve a bejegyzés, kérlek ezt vedd figyelembe.)

A mi hőn szeretett vadászunk, Elena igyekszik megbarátkozni az új tartozékaival, vagyis a szárnyakkal és minden velejáróival. Úgymint a kitüntetett figyelem a legöregebb arkangyal személyétől. Mindezek mellett egyre több gyilkosság, és kínzás történik meg az addig biztonságosnak hitt Menedékben, és a tettes nyomába természetesen Elena és Raphael indul. Mi fog kisülni ebből?

Továbbra is tetszik a történet, elég jól felépített világba lépünk be ismét, hogy követhessük hőseinket. Utunkat az első kötetből már jól megszokott erotika és vérzápor kíséri. Ha egyikhez, vagy másikhoz, netalán mindkettőhöz rosszul állunk hozzá, nem ajánlom olvasni a könyvet.
A nyomozós szál is elég jól van megírva, én személy szerint csak a legvégén jöttem rá, ki a "főgonosz". Igaz, hogy lefoglalt az, ne akadjak ki minden 3. oldalnál azon, hogy a két hősszerelmes egymásnak esik, már majdnem, már majdnem...aztán: "jaj, nem lehet, mert nem bírnád ki..." és 3 perc múlva már megint kikezdenek egymással. Véleményem szerint vagy menjenek végig, vagy legyenek önmegtartóztatóak...:D.

Érdekes volt az is, hogy egyre több bepillantást kapunk Raphael és Elena múltjába, de még mindig nem a teljes igazságot tudjuk, legalábbis nekem maradt egy ilyen érzésem. Meglepő dolgok derülnek ki. Valamint imádtam az iskolában játszódó részt. O.o Én is angyal gyerekek között akarok tanulni! (És lehetőleg nem azért, mert elpatkoltam.)

Szóval, szórakoztató, véres, erotikus könyv, ha szereted ezt a fajta kombinációt, hajrá.

Kiadó: Egmont
Oldalak száma: 432

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése