2012. november 18., vasárnap

Egy varázslatos világ

Elisabetta Gnone: Fairy Oak- Az ikrek titka
4/5

Már maga a borító megfogott, a fülszöveg pedig egy aranyos történetet ígért, s mivel idén már nem egy komoly könyvet olvastam, úgy éreztem, itt az ideje valami könnyed olvasmánynak. És nem is csalódtam.

Fairy Oak világa különleges, ahol a boszorkányok és mágusok békésen élnek a Nemvarázslókkal együtt, s gyermekeikre dajkatündérek vigyáznak. Ám eme békés életet veszélyezteti egy sötét hatalom. Vajon képesek lesznek legyőzni?

Oké, ez természetesen gyerekeknek készült mű, amit szép rajzok, képek tesznek színesebbé, és nem is túl hosszú, úgyhogy egy nap alatt lehet vele végezni, még akkor is, ha közben mindenféle mást is csinálunk.
Tetszett a világ, a beszélő tölgy, a dajkatündérek ötlete, de néhol úgy éreztem, hogy ha kétszer ilyen vastag lenne, az segítene a történeten, néhol hiány érzeteim voltak. Persze lehet, hogy a folytatások pótolni fogják ezeket.
Ami néhol kicsit furcsa volt, azaz, amikor a boszorkány valamit kérdezett, s közben különböző kérdőjellé, felkiáltójellé vagy épp csillaggá változtatta a szemeit. Mi van?? Aztán persze rájöttem, hogy így próbálja meg érzékeltetni azt, amit mondjuk egy képregényben, vagy mangában rajzzal szoktak. Csak itt azért elég furán jött ki.

A szereplők közül leginkább Feli az, akit sikerült megkedvelni, mert a többiekről olyan sok dolgot nem tudunk meg, nem kerültek közel  hozzám.

Összességében nézve tetszett, és azt hiszem keresni fogom a folytatásokat is :).

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 290


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése