2012. november 15., csütörtök

Szerelem első látásra

Mira Grant: Feed- Etetés

Oké, megláttam, megszerettem, elolvastam a fülszövegét, és szerelmes lettem. :D Nem tehetek róla.

"Legyek bár élő vagy halott, az igazság nem nyugszik. A nevem Georgia Mason, és könyörgöm: cselekedjetek, amíg lehet!”

2014-ben kezdődött. Megtaláltuk a rák gyógymódját, és a közönséges nátha ellenszerét. Csakhogy ezek által valami újat teremtettünk, melyet senki nem tudott megállítani. A fertőzés terjedt, a vírustörzsek átvették a hatalmat a testek és elmék felett, és az így létrejött zombikat már csak egyetlen késztetés hajtotta: hogy bármilyen élőlényt, aki az útjukba kerül, felfaljanak.
Most, több mint húsz évvel a Feltámadás után a blogger testvérpár, Georgia és Shaun Mason úton vannak életük legnagyobb sztorija felé – és felfedik a fertőzötteket mozgató sötét összeesküvést. Nyilvánosságra akarják hozni az igazságot, még ha az életükkel fizetnek is érte.

Nos, én kíváncsi vagyok rá, mit hozott ki belőle az író, mert lehet nagyon rossz, de eszméletlenül jó is. Én utóbbiban reménykedek, és addig amíg ezt meg nem tudom, csak csorgatom a nyálam. A Lazi Kiadónál lehet majd kapni eme szépséget (mellesleg, ha jól látom 2+1 akciójuk van ebben a hónapban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése